Zoeken Vraag het forum

Verkouden – Bijholteontsteking?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Dino

Hallo allemaal,Hallo allemaal,

Hoop dat iemand mij een antwoord kan geven op mijn vraag. Ik heb het sterke vermoeden dat ik een bijholteontsteking heb momenteel.

Ik ben al 2,5 week verkouden, het begon met slecht ruiken en proeven en nu ruik en proef ik helemaal niks meer. Ik heb ook pijn gehad s ochtends aan mijn linkeroog en volgende dag in het midden van mijn hoofd.. alsof ik geslagen ben. Ook hoest ik al de tijd.. het is wel minder nu maar nog steeds.

2 dagen geleden begon ik ook half te horen aan mijn linker oor.. ik hoor niet goed slecht nu.

Ook heb ik een heel vies geur in mijn neus bij het ademen.. en hoor ik slecht.

Paracetamol, vitamines niks helpt.

Wat kan ik het beste doen.. maak me nu wel een beetje zorgen.

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ga met de klachten naar de huisarts !

Reageren
    anoniem

Hallo Tandor is een bijholteontsteking gevaarlijk ? Ik heb ook het vermoeden dat ik het heb heb de zelfde klachten als dino en ik heb de huisarts gebeld maar geen afspraak gekregen omdat ik geen koorts heb ?

Reageren
    John (moderator)

Nee, die is niet gevaarlijk. Alleen vervelend.
    Ook voor jou dus: stomen en neusspray eventueel.

Reageren
    anoniem

help ik proef al drie dagen niks weet iemand of da weg gaat if het erg is …ik ben bang dat het voor de rest van men leve is :(want ik eet nog al graag:)

Reageren
    John (moderator)

Als je verkouden bent of een bijholteontsteking hebt iss da normaal. Dat gaat vanzelf weer over

Reageren
Reageer op: Verkouden – Bijholteontsteking?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.