- Dino20 december 2017 om 00:44
Hallo allemaal,Hallo allemaal,
Hoop dat iemand mij een antwoord kan geven op mijn vraag. Ik heb het sterke vermoeden dat ik een bijholteontsteking heb momenteel.
Ik ben al 2,5 week verkouden, het begon met slecht ruiken en proeven en nu ruik en proef ik helemaal niks meer. Ik heb ook pijn gehad s ochtends aan mijn linkeroog en volgende dag in het midden van mijn hoofd.. alsof ik geslagen ben. Ook hoest ik al de tijd.. het is wel minder nu maar nog steeds.
2 dagen geleden begon ik ook half te horen aan mijn linker oor.. ik hoor niet goed slecht nu.
Ook heb ik een heel vies geur in mijn neus bij het ademen.. en hoor ik slecht.
Paracetamol, vitamines niks helpt.
Wat kan ik het beste doen.. maak me nu wel een beetje zorgen.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 december 2017 om 09:28Ga met de klachten naar de huisarts !
Reagerenanoniem1 februari 2018 om 12:47Hallo Tandor is een bijholteontsteking gevaarlijk ? Ik heb ook het vermoeden dat ik het heb heb de zelfde klachten als dino en ik heb de huisarts gebeld maar geen afspraak gekregen omdat ik geen koorts heb ?
ReagerenJohn (moderator)
1 februari 2018 om 12:48Nee, die is niet gevaarlijk. Alleen vervelend.
Reageren
Ook voor jou dus: stomen en neusspray eventueel.anoniem14 juni 2018 om 22:18help ik proef al drie dagen niks weet iemand of da weg gaat if het erg is …ik ben bang dat het voor de rest van men leve is :(want ik eet nog al graag:)
ReagerenJohn (moderator)
14 juni 2018 om 23:27Als je verkouden bent of een bijholteontsteking hebt iss da normaal. Dat gaat vanzelf weer over
Reageren