Zoeken Vraag het forum

Extreme pijn na amandelen knippen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anonima

Afgelopen dinsdag heb ik m’n keelamandelen laten weghalen, en sinds dien is de pijn begonnen. IJswater doet verschrikkelijk veel pijn aan m’n keel (geeft steken aan de rechterkant en oren, ging in het begin wel) Leg ook elke dag een icepack op m’n keel/hals. Dit verlicht wel een beetje. De pijn ondervindt ik echt als hel, en ipv het beter word met de dagen word het alleen erger. ‘Sochtends doet het zo veel zeer (slikken is gewoon onmogelijk, en de oorpijn zo erg dat ik mezelf wieg en m’n oren dicht knijp). Ik had het bij God niet zo erg gedacht aangezien ik slechts 15 ben. Ik neem btw van medicatie Dafalgan 1 g, en Dicloflenac Retard 75. Zelfs dit helpt niet, ben ten einde raad. Weet iemand wat ik kan doen om eten en drinken toch mogelijk te maken?
    Mvg

Reageer op: Extreme pijn na amandelen knippen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.