- Anoniem3 oktober 2016 om 21:45
Hoi,
Ik ben vorige week 26 september geholpen,ja wat zal ik zeggen verschrikkelijk!!! Werd om 8u al geopereerd en mocht om 5u naar huis,thuis begon de ellende oorpijn jongens ik dacht dat ik gek werd,wat een pijn,ik mocht 3 x diclofenac zetpil maar daar red ik het niet mee want van paracetamol merk ik niks,dus in overleg 4x diclofenac! Dag 4 en 5 heelllll veel pijn gehad ik heb wat afgejankt,dag 6 dacht ik dat het beter ging overdag toen kreeg ik savonds een klap terug,waardoor ik dag 7 gister helemaal niet mezelf was ook behoorlijk last van narcose onrustig gevoel in me lijf.de kno afdeling heeft gezegd bij pech dat het 1.5 a 2 weken echt heftig kan zijn..verschilt per persoon. Nouja ik ben dus nog herstellende en hoop dat het me allemaal waard is geweest uiteindelijk want ik ben echt geen watje maar dit is toch echt heftig!!ondanks alles lukt eten trouwens wel aardig als ik pijnstillers op heb,cake,vla,boterham zonder korst,noodles,witvis,aardappelpuree,geprakte bloemkool!fruit en soep niet te zuur denk ik prikt enorm!!succes iedereen.