- Jordy10 augustus 2022 om 22:09
Goedenavond, vrijdag 29-7-2022 zijn mijn amandelen verwijdert.
De eerste 5 dagen gingen prima ik kon goed eten en de pijn was redelijk verdraagbaar.
Vanaf dag 6 begon de pijn hevig te worden en heb ik oxycodon gekregen.
Tot en met dag 10 heb ik zeer hevige pijn gehad. Ben 34 jaar en niet kleinzerig maar deze pijn was zo hevig! Niet voor te stellen.
Vandaag dag 11 is de pijn iets aan het zakken maar de pijn straalt door naar mijn oor, kaak en rechts onderste kiezen.Nu is mijn vraag heeft iemand hier ook ervaring mee? Zoals ik alle topics lees komt het niet voor dat iemand zolang en zoveel hevige pijn heeft. Ben inmiddels 7kg afgevallen en het voelt ook niet dat ik over een paar dagen van de pijn af ben.
Ook is de wond die zichtbaar is nog steeds niet verdwenen, kleur is licht geel, klopt die kleur?
Wat heb ik een spijt dat ik de operatie heb laten doen. Deze pijn die ik ervaar staat niet in verhouding met de paar keer keelontsteking die ik had per jaar.
Ik hoop dat iemand mij hierover meer kan vertellen🙏🏻1 reactieReagerenSuzan10 augustus 2022 om 22:20Zou je niet beter de huisarts kunnen vragen naar je keel te kijken of je bijvoorbeeld een infectie hebt?
Reageren
Of de poli bellen van de afdeling waar je geholpen bent?
Denk dat die je beter passend advies kunnen geven dan dat je op ervaring van anderen af gaat