- Naddie0124 augustus 2018 om 23:20
Hallo,
Afgelopen maandag heb ik mijn keelamandelen laten verwijderen op 16 jarige leeftijd, inmiddels is het vrijdagavond. De pijn de eerste dag viel mee. De dag erna begon de ellende. Slikken was moeilijk en eten en drinken ging niet tot nauwelijks. Op woensdag kon ik echter wel weer een broodje zonder korstjes opeten. Opzich is de keelpijn met slikken wel afgenomen maar ik krijg helse oorpijn bij slikken. Als ik praat, eet, drink of tandenpoets krijg ik zulke helse oorpijn dat ik 10 minuten moet liggen voor het weer een beetje gaat. Deze oorpijn is links verwaarloosbaar weinig maar rechts echt extreem, het zit dus aan één kant. Paracetamol innemen lukt maar ook dan krijg ik helse pijn. Door deze helse pijnen drink ik veel te weinig, 2 glazen per dag. Hierdoor ben ik bang dat ik ga uitdrogen. Echter voor ik weer kan drinken zal toch eerst die oorpijn minder zijn. Nog één laatste detail, als ik mijn vinger in mijn oor steek voel ik het kloppen. Zou het kunnen zijn dat het ontstoken is of is deze helse pijn normaal? Wat adviseren jullie wat ik moet doen?
Groetjes Nadine
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 augustus 2018 om 13:20Het kan een infectie zijn, Ga naar de huisartsenpost en laat ernaar kijken
ReagerenIk27 augustus 2018 om 17:07Heb ik ook gehad. Zat een onsteking.. toen antibiotica gekrege
Reageren