- Kim6 juli 2017 om 13:22
Hallo..
Ik heb al een paar dagen een raar iets in mijn linkeroor.
Wanneer je bent wezen zwemmen, dan heb je wel eens water in je oor. Dan hoor je iets ”kraken” in je oor (bij je trommelvlies daar ergens) en ”klotsen” alsof er water zit. Je voelt het ook ”bewegen” en wanneer je dan schud of gaat liggen dan loopt het water uit je oor.
Nu heb ik dus dat gevoel zoals ik net beschreef, maar er komt geen water uit… Ook heb ik geen pijn..
Het is alleen ontzettend irritant dat ik de hele tijd als ik loop een soort gekraak hoor en het voel klotsen… en als ik mijn hoofd schud dan ”kraakt” het ook.
Wat kan dit zijn?? Want op Google kan ik niet iets vinden wat mijn symptomen heeft. En hetgeen wat ik vind moet ik oorpijn hebben en dat heb ik niet.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 juli 2017 om 13:55Het kan toch water zijn, maar dan achter het trommelvlies. Of een propje oorsmeer. Ga even naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenKim6 juli 2017 om 14:18Oké dankjewel! Ik zal contact opnemen met mijn huisarts.
ReagerenLudo15 mei 2018 om 17:24En wat was het nu? Want ik heb exact hetzelfde
ReagerenPietjeprik15 juni 2018 om 17:21ik wil het ook graag weten. Kamp met hetzelfde verschijnsel
Reageren