Zoeken Vraag het forum

Gezwollen smaakpupil(len), pijn slikken, droge keel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • GVR

Beste,

2 maanden geleden ben ik naar de dokter geweest ivm pijn in mijn tong (rechtsachterin) ook is mijn smaakpapil daar gezwollen.

De dokter wist niet wat het was en als het last blijft geven zou ze me doorverwijzen naar de dermatoloog.

Op dit moment zeker 2 maanden later ben ik op vakantie en heb ik er nog steeds dagelijks flink last van. Zeker wanneer ik een biertje drink. Dus dit doe ik maar niet.

(Ik rook ook niet meer)

Wel allergisch voor pollen maar naar mijn idee is dit niet het probleem, zeker niet hier op mallorca.

Heeft iemand een idee?

Aangezien het zolang aanhoud maak ik me wel een beetje zorgen. Toen ik nog rookte begon de irritatie daarna ben ik gestopt. ( ik ben 26 ) Het voelt brandend en erg ongemakkelijk. Soms even weg maar grootste deel van de dag varieërend in gevoel aanwezig.

Zie foto’s en alvast dank!!

14 reacties
    Reageren
    GVR

Zie ook witte puntjes achter in mijn keel. (Amandelen zijn 10jaar geleden verwijderd). Iemand een idee wat het kan zijn?

Mvg Gvr

Reageren
    John (moderator)

Ik kan er zo helaas ook niets over zeggen…Als je terug bent, vraag dan aan de huisarts een verwijzing voor de KNO-arts.

Zou het een irritatie kunnen zijn die door je kiezen worden veroorzaakt?

Reageren
    Gvr

Dacht ik in eerste instantie ook aan. Heb mn kies bij laten slijpen mocht helaas niet baten.

Bedankt voor je antwoord

Reageren
    EDJ

Dag GVR,

Ik heb precies dezelfde klachten als jij destijds had. Ben je er toen achtergekomen wat de oorzaak was?

Alvast heel hartelijk dank!

Reageren
    Anoniem

Ik zou zeker naar een arts gaan. Op de foto’s lijk ik ook harige leukoplakie vast te stellen. Ik ben zelf geen expert dus misschien wachten op een reactie van de moderator

Reageren
    Anoniem

@john

Reageren
    John (moderator)

Hoezo @ John?

Reageren
    Anoniem

U bent expert, ik wil geen foute info geven aan de persoon

Reageren
    John (moderator)

Ik had er al op geantwoord. En de laatste vraag was een vraag aan de TS….

Reageren
    Anoniem

Enn klopt mijn diagnose?

Reageren
    Anoniem

Of kan het zo zijn

Vooral op er eerste foto

Reageren
    John (moderator)

Een diagnose is voorbehouden aan een arts…
    Ik had al antwoord gegeven….. ik kan het niet zeggen.

Reageren
    Anoniem

Zou wel eens kunnen he?

Reageren
    Anoniem

Wat was de diagnose nu?

Reageren
Reageer op: Gezwollen smaakpupil(len), pijn slikken, droge keel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.