- Anoniem20 februari 2016 om 18:26
Hallo, ik lees hier een beetje rond en heb besloten maar mijn klachten hier op te schrijven , even beginnen bij het begin, ongeveer 2 jaar geleden op vakantie heb ik ergens in een restaurant soep besteld , ik heb het eerste lepeltje veels te heet naar binnen gewerkt en brande de achterkant van mijn tong , ik dacht dat het wel over zou gaan, maar het werd alleen maar erger, sindsdien heb ik altijd last gehad van mijn tong , voel ook dat helemaal achter de balletjes wat groter Zijn. Nu heb ik de laatste weken ook het gevoel dat het de pijn zich uitstraalt naar mijn oren en eten slikken niet meer zo prettig voelt , niet pijnlijk eerder scherpachtig en ongemakkelijk , dit alleen trouwens op een dag als ik de dag ervoor alchol heb geconsumeerd. Ik ben een Roker en sociaal drinker in de weekend , laatste 3 maanden zwaar geminderd , en dan verlichten de klachten. Ik ben geen dokter held en houd er niet van om afspraken te maken bij de huisarts. Iemand die me misschien wat wijzer kan maken .
1 reactieReagerenJohn (moderator)
20 februari 2016 om 21:15Zonder enig onderzoek is het moeilijk om daar iets over te zeggen.
Ik zou je toch willen aanraden om naar de huisarts te gaan en naar de keel te laten kijken.
Reageren