Zoeken Vraag het forum

Oor na een sanerende ooroperatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mireille

Mijn oor is enkele weken geleden geopereerd. Al vanaf mijn jeugd heb ik een probleemoor. Sinds enkele jaren onder controle vanwege een cholesteatoom. Mijn oor mocht niet gaan ontsteken. Ik december werd ik grieperig. Ik kreeg een voorhoofdholteonsteking die ik niet serieus nam. Uiteindelijk is mijn oor gaan ontsteken wat leidde tot een loopoor met bloed. Diverse antibiotica kuren gehad en een ct scan waaruit bleek dat de cholesteatoom groter is geworden. Ook bleek ik een gaatje in mijn slakkenhuis te hebben. Hier kon de arts niks aan doen. Was duizelig hoorde zeer slecht en had evenwichtsproblemen. Er is besloten om toch te opereren. Kraakbeen bij mijn trommelvlies geplaatst, cholesteatoom zover het kon verwijderd. Gehoorbeentjes waren aangetast ook hier de ontstekingen verwijderd. Helaas konden ze niet alles verwijderen. Heb sinds ik geopereerd ben een zwaar oor. Hoor nog steeds zeer slecht en heb last van evenwichtsproblemen. Daarbij komt het als ik praat in drukte mezelf heel hard hoor en de omgeving bijna niet. En als ik luider wil praten pijn boven mijn slaap en achter mijn oor krijg waardoor ik liever praten vermijd in de drukte. Lees erg weinig over ervaringen na een soortgelijke operatie.

Reageer op: Oor na een sanerende ooroperatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.