Zoeken Vraag het forum

Scheef neustussenschot

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • FAYE

Ik ben op consultatie geweest bij een plastische chirurg voor een neusoperatie. Die heeft opgemerkt dat ik een scheef neustussenschot heb, waardoor ik eerst naar NKO-arts moet langsgaan om daar een rinomanometrie uit te voeren om te kijken als ik ademhalingsproblemen heb. Indien dit zo is, krijg ik meer dan 50% terugbetaald. Ik heb veel zenuwen en vroeg me af hoe ik kon weten als ik dit had? Ik heb elke dag een verstopte neus maar heb geen nasale spraak.. als ik mijn neus snut is het ook meestal zo goed als weg denk ik maar nooit voor lang. Verder heb ik niet veel klachten, toen ik jong was wel vaak hoofdpijn gehad door de verstopte neus maar dat heb ik niet meer. Heb gelezen dat als je gaat liggen je ademhaling ook minder zou zijn en dat merk ik precies ook wel. Ik merk wel verschil maar het is niet extreem, heb het allemaal zelf nooit echt opgemerkt behalve de verstopte neus dus weet niet als ik het heb of niet

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat zal alleen duidelijk worden met een onderzoek

Reageren
Reageer op: Scheef neustussenschot
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.