- Fro16 januari 2018 om 15:00
Ik heb regelmatig last van verkoudheid en moeite met ademen door een van mijn neusgaten en daardoor hoofdpijn/licht in mijn hoofd. Een tijdje terug kwam ik er achter dat dit zou kunnen komen door mijn scheve neus tussenschot. Wordt een neustussenschot correctie vergoed als ik aankom met deze klachten?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 januari 2018 om 16:52Dat zou dan kunnen. Overleg het met je huisarts, die kan je verwijzen naar de KNO-arts
ReagerenMiertje3 mei 2018 om 00:40In februari ben ik naar de huisarts geweest omdat ik al jaren last heb van neusklachten, ademhalingsklachten etc.
De huisarts schrok en heeft mij doorverwezen naar de KNO arts.
De KNO-arts keek en zag dat het een duidelijk verhaal is :
Ik “moet” geopereerd worden aan mijn neustussenschot. Deze staat al jaaaaren scheef, omdat ik ooit als kind zijnde gevallen ben op mijn gezicht, Hup naar zijn collega die tevens chirurg is.
Nooit wat aan laten doen, maar het is nu noodzaak zei deze KNO chirurg.
Ik wacht als sinds februari op antwoord van DITZO, zorgverzekeraar !
Die zetten mij, voor mijn gevoel voor leugenaar, vooral dat ik ergens om lachte toen ik iemand van Ditzo aan de lijn had ! Met andere woorden: ze neemt de boel in de maling !  Ditzo denkt waarschijnlijk dat het een cosmetische operatie is. Eerst ontkende ze  dat ze geen bericht van de KNO arts hadden gekregen. Toen het ziekenhuis weer gebeld, en het is nu opnieuw  aangevraagd.
Nu loopt het nog steeds. Bij DITZO is mij in het begin niet verteld dat ik in mijn postvak moet kijken voor reactie. Dus zat ik netjes weken op een brief in de brievenbus te wachten. Ik heb dus een slechte ervaring met DITZO.
Nu ga ik morgen bellen, want ik ben echt heeeeeeel boos ! Dit slaat werkelijk nergens op !
En de KNO-arts ook. Die gaat als ze ze door blijven gaan, een boze brief schrijven naar Ditzo.
ik ben er zo klaaaaaaar mee !
Reageren