- annoniem22 november 2016 om 15:55
Ik heb sinds 2 weken last van witte vlekken op mijn rechter amandel. Verder voel ik mij niet ziek en heb geen koorts of pijn. Wel heb ik een erg vieze smaak in mijn mond en als ik slik het gevoel of er iets in de weg zit(een slijmprop) ofzo. Ik heb geprobeerd het weg te krijgen door te spoelen met chloorhexidine zonder resultaat. Heb al 2 keer contact met de assistente van mijn huisarts gehad, die vond het niet nodig om een afspraak in te plannen, mocht pas langskomen als ik koorts had of als ik mijn mond niet goed meer open krijg.
7 reactiesReagerenAnnoniem22 november 2016 om 16:04John (moderator)
22 november 2016 om 16:26Ik zou hier toch een afspraak bij de huisarts voor maken. De assistente kan via de telefoon onmogelijk beoordelen wat er in jouw mond aan de hand is , ze heeft dus gewoon een afspraak te maken. Je moet je niet laten afschepen.
ReagerenAnnoniem22 november 2016 om 17:28Ja dat dacht ik ook al. Ben heel erg bang dat ik keelkanker heb. Ik durf de huisarts niet eens meer te bellen omdat ze me niet serieus nemen.
ReagerenJohn (moderator)
22 november 2016 om 18:17Keelkanker vind ik nou ook wel weer wat ver gezocht. Dat is wat overdreven.
Reageren
Gewoon bellen en een afspraak makenAnnoniem22 november 2016 om 18:25Ga ik doen, bedankt in iedergeval voor de geruststelling.
ReagerenAnnoniem26 november 2016 om 23:02Ik ben inmiddels bij de huisarts geweest vrijdag, was toch een virus waarschijnlijk en het kan lang duren. Het zou nog 2 a 3 weken kunnen duren. Vanavond had ik aan de rechterkant ook echt pijn met slikken maar na paracetamol trok dit snel weg. Ik hoop dat het toch snel overgaat
ReagerenJohn (moderator)
27 november 2016 om 00:09Maar eens even afwachten dan
Reageren