Zoeken Vraag het forum

witte vlekken amandel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • annoniem

Ik heb sinds 2 weken last van witte vlekken op mijn rechter amandel. Verder voel ik mij niet ziek en heb geen koorts of pijn. Wel heb ik een erg vieze smaak in mijn mond en als ik slik het gevoel of er iets in de weg zit(een slijmprop) ofzo. Ik heb geprobeerd het weg te krijgen door te spoelen met chloorhexidine zonder resultaat. Heb al 2 keer contact met de assistente van mijn huisarts gehad, die vond het niet nodig om een afspraak in te plannen, mocht pas langskomen als ik koorts had of als ik mijn mond niet goed meer open krijg.

7 reacties
    Reageren
    Annoniem
    John (moderator)

Ik zou hier toch een afspraak bij de huisarts voor maken. De assistente kan via de telefoon onmogelijk beoordelen wat er in jouw mond aan de hand is , ze heeft dus gewoon een afspraak te maken. Je moet je niet laten afschepen.

Reageren
    Annoniem

Ja dat dacht ik ook al. Ben heel erg bang dat ik keelkanker heb. Ik durf de huisarts niet eens meer te bellen omdat ze me niet serieus nemen.

Reageren
    John (moderator)

Keelkanker vind ik nou ook wel weer wat ver gezocht. Dat is wat overdreven.
    Gewoon bellen en een afspraak maken

Reageren
    Annoniem

Ga ik doen, bedankt in iedergeval voor de geruststelling.

Reageren
    Annoniem

Ik ben inmiddels bij de huisarts geweest vrijdag, was toch een virus waarschijnlijk en het kan lang duren. Het zou nog 2 a 3 weken kunnen duren. Vanavond had ik aan de rechterkant ook echt pijn met slikken maar na paracetamol trok dit snel weg. Ik hoop dat het toch snel overgaat

Reageren
    John (moderator)

Maar eens even afwachten dan

Reageren
Reageer op: witte vlekken amandel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.