Zoeken Vraag het forum

Terugkomende witte vlekjes amandel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jeanke

Ik heb vroeger heel wat amandelontstekingen gehad, maar heb er de laatste jaren nagenoeg geen last meer van (leeftijd = 40 jaar).

Nu merk ik dat ik regelmatig 2/3 witte vlekjes (foto met blauwe kader) heb die terug verschijnen als ik vermoeid ben en dan ook een beetje keelpijn heb. Het is geen amandelontsteking want ben totaal niet zo ziek en heb geen koorts. Zouden dit amandelsteentjes zijn die bij vermoeidheid tevoorschijn komen.

Op de andere foto zie je een vlekje dat permanent aanwezig is (foto met zwarte kader). Ik dacht eerst dat het een aft is, maar het zit er nu al ongeveer een jaar. Geen idee wat het is. Ik heb het al eens aan de huisarts laten zien, maar die zij dat hij niets speciaal ziet.

Dank voor jullie advies.

[blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]

[blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]

Bijlagen:
    7 reacties
    Reageren
    Jeanke

afbeelding 2:

Reageren
    John (moderator)

Amandelsteentjes zou kunnen. Maar die komen niet door vermoeidheid te voorschijn.

Reageren
    Jeanke

Precies dat die amandelen een beetje vergroten en dat dan de plekjes er door tevoorschijn komen.

Reageren
    Jeanke

foto 2

Bijlagen:
    Reageren
    John (moderator)

Heb je veel last van vermoeidheid?

Reageren
    Jeanke

Eigenlijk wel ja.

Reageren
    John (moderator)

Laat dan eens een bloedonderzoek doen naar de ziekte van Pfeiffer en vitamine D en B12

Reageren
Reageer op: Terugkomende witte vlekjes amandel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.