Zoeken Vraag het forum

Tips na een lang onderzoek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hey allemaal,

Ik ben een half jaar geleden met de ambulance naar het ziekenhuis geweest vanwege mijn darmen. Daarna vele onderzoeken gehad omdat ik constant pijn had, moe was en constant duizelig was… Na echo’s in mijn buik en bloedprikken, kwam er niets uit. Daarnaast had ik een zere plek in mijn buik en zij de dokter dat ik waarschijnlijk verschillende spieren had gescheurd op die plek…

Nu ben ik 3 maanden verder, maar die plek blijft zeer doen. Ook ben ik 1 keer in de week een beetje ziek en elke dag wel moe en ben ik veel afgevallen. Sinds gisteren heb ik weer heftige buikpijn en trekt de pijn door naar mijn testikels.

De dokter heeft toen tijdens de onderzoeken niets kunnen vinden. Maar ik heb het idee dat er iets niet goed zit.

Weten jullie meer?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is moeilijk te zeggen..
    Het enige wat je kunt doen is dus terug gaan naar de huisarts en toch weer een verwijzing vragen naar de uroloog. laat ook een urine en ontlastingsonderzoek doen.

Reageren
    Anoniem

dIk ga morgen naar de dokter, maar tijdens de echo is niet mijn prostaat onderzocht…

Op mijn 12e had ik moeite met plassen en veel pijntjes en is toen een plastest gedaan. Eigenlijk is da nooit overgegaan. Ook heb ik moeite met plassen (voordat het komt)…

Reageren
    John (moderator)

Laat dan ook meteen naar je prostaat kijken. De huisarts kan dat gelijk onderzoeken of een bloedonderzoek laten doen

Reageren
    Anoniem

Tandor de dokter heeft niet naar mijn prostaat gekeken..

Hij voelde aan mijn buik en denkt dat het mijn dikke darm is. HIerdoor ben ik veel moe en heb ik veel buikpijn. Het uiteinde van de dikke darm zit tegen de prostaat, waardoor plas later komt en ik pijn heb bij het plassen!

Klopt dit?

Reageren
    John (moderator)

Dat zou kunnen…maar om dingen uit te sluiten, had er beter even naar gekeken kunnen worden. Maar ik ga er vanuit, dat de huisarts genoeg aanwijzingen heeft gevonden om zijn diagnose te stellen.

Reageren
    Anoniem

Tandor

Krijg deze week weer onderzoeken… hartonderzoek gehad en longonderzoek.was goed Wss krijg ik binnenkort darmonderzoek wat de reden moet zijn vanwege het feit dat mijn dikke darm erg2pijnlijk is

Er IS alvaaaak bloed geprikt en alles goed en ben in 1,5 jaar ruim 13kg afgevallen. Iets minder gegeten maar niet veel.

Zou het iets ergs kunnen zijn?

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik helaas ook niet beantwoorden. Je zult toch nog even de onderzoeken moeten afwachten.

Reageren
Reageer op: Tips na een lang onderzoek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.