- Rbn27 juli 2026 om 21:48
Hallo allemaal,
Dik een half jaar geleden had ik uit het niets af en toe steken in mijn balzak. Dit ging gepaard met een soort druk op mijn onderbuik. Ik ben inmiddels al een paar keer bij de dokter geweest en ook bij de MDL arts in het ziekenhuis. Hier zijn echo’s gemaakt van mijn balzak en buik. Bloed afgenomen voor verschillende dingen en controle van urine ontlasting. Artsen en dokter geven aan dat alles er goed uit zit. De steken in mijn balzak zijn vanzelf over gegaan maar ik heb nu al zeker 6 maanden dag in dag uit een soort druk op mijn onderbuik. De ene dag erger dan de ander maar altijd aanwezig. Niks helpt het word bijvoorbeeld ook niet echt minder na de grote boodschap. Dokter vermoed PDS na het laatste bezoek 3 weken geleden dus ik probeer nu verschillende dingen om te kijken wat helpt, zonder resultaat tot nu toe helaas. Het volgende op de planning is een diëtist. Toch denk ik zelf dat het echt iets inwendigs is wat niet is wat het zou moeten zijn maar wil wel alles uitgesloten hebben. Mijn vraag is of iemand dit herkent? En misschien ook kan vertellen in welke richting het best te zoeken.
Alvast bedankt.1 reactieReageren
Peter (huisarts)
29 juli 2026 om 07:31Ook al gedacht aan je blaas? Of te grote spanning op je blaas? Te grote spanning op je bekkenbodem ? Overleg met je huisarts nog eens..zou ik zeggen
Reageren