Hoi iedereen.
Ik ben een vrouw van 36 jaar en ervaar echt vervelende pijntjes.
Het begon eigelijk in 2021. Ik zat in de auto en kreeg opeens zo’n ontzettende last van mn maag, na wat gegeten te hebben was het over. Na een tijdje kreeg ik toch weer last, dus naar de huisarts, moest een hoge dosering maagbeschermers in nemen, en nog een paar van die zakjes er bij op een dag. Helaas kwam er geen verbetering in. Ik begon ook na elke slok wat ik dronk, of hap die ik had genomen direct te boeren. De arts stuurde mij door na het ziekenhuis. Daar moest ik een paar maanden op wachten, kreeg ik eindelijk de uitnodiging, was ik net pril zwanger. Dus het ziekenhuis gebeld om af te zeggen, want ik durf geen maagonderzoek te doen tijdens de zwangerschap.
Gek genoeg de hele zwangerschap geen last gehad van boeren, wel opspringers op het einde maar dat hoort er bij.
3 weken na de bevalling kreeg ik erge last van mn borstbeen, het brand heel erg. Werd ook benauwd er van. Na de huisarts geweest. Dat zou dus het syndroom van tietze moeten zijn.
Niet veel later begon het boeren weer. Het is niet dat ik last heb van m’n maag, maar wel continu van mn borstbeen, met elke keer boeren. Is dit wel normaal? Zou dit maagkanker kunnen zijn? Ik heb dus al vanaf 2021 klachten wat even is afgenomen tijdens de zwangerschap en nu weer terug is (het boeren enzo) ik heb verder nou niet echt last van m’n maag, of zure opspringers