Zoeken Vraag het forum

Heel rare bult

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Oke bedankt!

Anoniem

Ik heb eindelijk een diagnose gekregen van me HA omdat ik gister ineens een paniek aanval kreeg en deze dus herkende ben ik naar me ha gegaan en hij zei dat ik een angst aandoening heb met hyperventilatie en hypochondrie ik moet naar kinder pshyoloog hiervoor maar dit verklaart wel veel.

Reageren
    Anoniem

Hey tandor, ik weet dat het al best laat is maar ik had toch nog een vraag.
    Ik heb sinds ik weet niet bij fel licht van zoke cirkels niet cirkels met een duidelijke rand maar gwn cirkels lijkt beetje op wazig zien maar ik kijk niet wazig ik kan gwn goed zien heb dit alleen bij fel licht zoals de zon of van me mobiel.
    Is dit gewoon normaal ? Want ik vroeg het aan een vriend van mij en die zei dat ik het ook heeft kon niks op het internet vinden over vlekjes alleen donkere vlekjes

Reageren
    John (moderator)

Dat is een heel normaal verschijnsel en niets om je druk over te maken.

Reageren
    Anoniem

Goeieavond,
    Ik heb toch nog een vraag wanneer heb ik dat niet haha.
    Ik heb all best lang een soort van tinteling bij me tenen niet contstant het is ook echt afentoe het is een soort van ruige tinteling in me tenen alsof ze slapen maar het is geen kramp want het doet geen pijn het gaat ook over na 30 seconden of iets langer ik heb dit al best lang maar ik heb het nu vaker dan eerder, waar ik me zorgen om maak is bijvoorbeeld wel iets aan me zenuwen/spieren of bloedbaan, is dit iets waar ik me zorgen om moet maken?

Reageren
    John (moderator)

Dit hoort ook bij de klachten die door angst en hyperventilatie worden veroorzaakt

Reageren
Reageer op: Heel rare bult
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.