- Anoniem8 september 2016 om 11:03
Oke bedankt!
Anoniem10 september 2016 om 12:30Ik heb eindelijk een diagnose gekregen van me HA omdat ik gister ineens een paniek aanval kreeg en deze dus herkende ben ik naar me ha gegaan en hij zei dat ik een angst aandoening heb met hyperventilatie en hypochondrie ik moet naar kinder pshyoloog hiervoor maar dit verklaart wel veel.
ReagerenAnoniem12 september 2016 om 21:20Hey tandor, ik weet dat het al best laat is maar ik had toch nog een vraag.
Reageren
Ik heb sinds ik weet niet bij fel licht van zoke cirkels niet cirkels met een duidelijke rand maar gwn cirkels lijkt beetje op wazig zien maar ik kijk niet wazig ik kan gwn goed zien heb dit alleen bij fel licht zoals de zon of van me mobiel.
Is dit gewoon normaal ? Want ik vroeg het aan een vriend van mij en die zei dat ik het ook heeft kon niks op het internet vinden over vlekjes alleen donkere vlekjesJohn (moderator)
12 september 2016 om 21:40Dat is een heel normaal verschijnsel en niets om je druk over te maken.
ReagerenAnoniem15 september 2016 om 19:25Goeieavond,
Reageren
Ik heb toch nog een vraag wanneer heb ik dat niet haha.
Ik heb all best lang een soort van tinteling bij me tenen niet contstant het is ook echt afentoe het is een soort van ruige tinteling in me tenen alsof ze slapen maar het is geen kramp want het doet geen pijn het gaat ook over na 30 seconden of iets langer ik heb dit al best lang maar ik heb het nu vaker dan eerder, waar ik me zorgen om maak is bijvoorbeeld wel iets aan me zenuwen/spieren of bloedbaan, is dit iets waar ik me zorgen om moet maken?John (moderator)
15 september 2016 om 21:36Dit hoort ook bij de klachten die door angst en hyperventilatie worden veroorzaakt
Reageren