- Anoniem22 augustus 2016 om 20:15
Als ik terug kom van vakantie begin ik daar meteen mee en naar de fysio er voor, toch had ik nog een vraag dat ik al lang in me gedachtes had bij de spierziekte als zij de spiertrekkingen op 1 plek of verspreiden ze over het gehele lichaam? Dat vroeg ik me al lang af ga btw ook na me vakantie naar de ha die gaat met helpen met mijn ziekteangst.
Fijne avond nog.John (moderator)
22 augustus 2016 om 21:10Een spierziekte is echt niet aan de orde. Je moet daar helemaal niet over nadenken
ReagerenAnoniem1 september 2016 om 17:13Goeie avond,
Reageren
Mijn hyperventilatie is weg sinds ik ademhalingsoefeningen doe is compleet verdwenen echt uit het niets maar die spiertrekkingen zijn gebleven en zijn nog niet vermindert word er echt gek van mijn vraag was die spiertrekkingen wanneer moet ik me zorgen maken want elke x als ik eraan denk kickt die ziektevrees weer in en dan begin ik weer piekeren dit keer zonder hyperventilatie.John (moderator)
1 september 2016 om 17:20Die spiertrekkingen kunnen nog steeds een gevolg van de angstklachten zijn
ReagerenAnoniem3 september 2016 om 15:08Hallo,
Reageren
Ik had nog een vraag mijn rechter arm is altijd al wel sterker geweest dan mijn linker arm maar is het dan ook normaal dat ik langer iets kan vast houden in me rechterarm dan in me linkerarm? Met me rechterarm kan ik zeg maar langer iets boven me schouder houden dan bij me linker is dat normaal?John (moderator)
3 september 2016 om 15:11Ja dat is een normaal verschijnsel
ReagerenAnoniem8 september 2016 om 07:22Goeie morgen,
Reageren
Ik had nog een vraagje in de ochtend heb ik meestal een zwak gevoel in me handen bij het maken van een vuist in de middag en avond heb ik er geen last van als ik weer ga slapen heb ik er wel weer last van wat is dit?John (moderator)
8 september 2016 om 07:33Als je op je armen of je handen hebt gelegen, is de bloedtoevoer even iets minder geweest. Daarom heb als je opstaat een iets zwakker gevoel
ReagerenAnoniem8 september 2016 om 07:42Ik heb er ook last van voor dat ik ga slapen en gewoon de hele ochtend als ik dan weer ga bewegen met me handen word het minder ik dacht misschien dat het iets met ontspannen had te maken maar ik weet het niet kan het daardoor komen?
ReagerenJohn (moderator)
8 september 2016 om 08:25Wat doe je zoal e laatste 2 uur voordat je gaat slapen?
Reageren
Hoe oud ben je?Anoniem8 september 2016 om 08:30Ik rook dus ik rook meestal nog een sig en dan kruip ik in me bed en ga ik meestal achter me mobiel tot dat ik moe genoeg ben om te gaan slapen dat doe ik meestal ben 16 btw.
ReagerenAnoniem8 september 2016 om 08:41En btw ik zit nu weer in de stress omdat ik gek word van gedachtes dat ik mogelijk een spierziekte kan hebben zonder dat mijn HA iets gevonden heeft.
ReagerenJohn (moderator)
8 september 2016 om 08:55Je gebruikt je mobiel dus liggend in bed?
ReagerenAnoniem8 september 2016 om 09:04Ja
ReagerenJohn (moderator)
8 september 2016 om 10:50Dan is het toch niet zo raar dat je lamme takken krijgt zoals men dat noemt.
Reageren
Omdat je de armen omhoog houdt, boven je hart, belemmer je de bloeddoorstroming in je armen.
Als je daar nou een mee stopt, zullen de klachten ook verdwijnen. Gebruik je telefoon zittend.