Zoeken Vraag het forum

Is dit mogelijk gevaarlijk?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Mijn hele leven heb ik al 2 wat grotere moedervlekken op mijn rug. Maar sinds een weekje bloed er eentje echt heel erg. Er zit ook een korst op, en het jeukt erg.
    Onderaan mijn rug zit nog een moedervlek, deze jeukt ook een beetje, en er zit voor een gedeelte ook een korstje op.
    Iemand zei tegen mij dat het gewoon een wratje is, en dat het zeker geen kwaad kan. Toch maak ik me zorgen. Zou het een kwaadaardige moedervlek kunnen zijn?
    (Huidkanker komt in mijn familie voor, en toen ik jong was, ben ik bijna 3e graads verband geweest op mijn rug)
    Moedervlek 1:

Moedervlek 2:
    [attachment=2459]20150508_224859-2.jpg[/attachment]

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Sorry er ging wat mis hierbij alsnog:
    Moedervlek 1

[attachment=2460]20150508_224526-1.jpg[/attachment]

Reageren
    John (moderator)

Die ene moedervlek is dus duidelijk stuk gekrabt of geschuurd. Dat kan dan inderdaad bloeden en dan komt er ook een korstje op. Niets bijzonders dus.
    Die andere ziet er uit als een gewone moedervlek.

Als je er ongerust over bent ga dan even naar je huisarts.

Reageren
Reageer op: Is dit mogelijk gevaarlijk?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.