- Wu3 april 2017 om 20:22
Hallo,
Vandaag zag ik nadat ik naar de kapper ben geweest dat ik een redelijk ‘grote’ moedervlek op de zijkant van mijn hoofd heb, ongeveer schuin boven mijn oor. Dit is de eerste keer dat ik het zie omdat ik de zijkanten van mijn haar nog nooit zo kort had.
Echter schrok ik wel en maak ik me nu wel zorgen.. de moedervlek lijkt best groot, iets van 5mm, en ik ben bang dat het misschien ernstig zou zijn… (ik heb een foto toegevoegd)
Maak ik me zorgen om niks en is het logisch dat ik dit niet eerder gezien had omdat ik mn haar langer had? Ik kan voorlopig niet naar de huisarts omdat ik pas ben verhuist. Sorry had dit eerst in verkeerde deel van het forum geplaatst.
6 reactiesReagerenAnoniem3 april 2017 om 21:06Hoezo maak je er zorgen om? Je zegt zelfs dat je het eerste keer ziet nadat je kort hebt geschoren. Het is een normaal moedervlek.
ReagerenWu3 april 2017 om 21:27Bedankt voor je reactie. De reden dat ik me zorgen maak is omdat de moedervlek best groot lijkt? Ik zei 5mm maar volgens mij is het zelfs iets van 7mm
ReagerenAnoniem3 april 2017 om 21:34Dat kAn het is normaal. Mensen lopen met een 30 cm moedervlek rond op hun rug etc.
ReagerenWu3 april 2017 om 21:52En ook een beetje omdat het in het midden ietsjes donkerder lijkt maar misschien is dat ook normaal. Bedankt voor je reactie iig voel me wel opgelucht
ReagerenAnoniem3 april 2017 om 21:54Jaa het is normaal moedervlek kan klein tot heel groot zijn etc.
ReagerenAnoniem3 april 2017 om 21:55En lichter/donkerder.
Reageren