- Anoniem29 januari 2014 om 20:24
Een tijdje geleden had ik last van gezwollen klieren in de hals. Uit een echo bleek dat de klieren niet heel groot waren en dus werd er gezegd dat ik me geen zorgen moest maken.
Nu let ik de laatste tijd iets meer op mijn lijf dan voorheen, omdat de klieren in mijn hals wat vergroot blijven. Nu had ikllaatst het idee dat de klieren in mijn lies ook groter waren geworden. Maar omdat ik voorheen nooit zo op mijn lijf lette weet ik dit niet zeker. Ik kan nergens een plaatje vinden van hoe een normale lies eruit hoort te zien. Daarom bijgevoegde foto. Is dit normaal? Of toch een verdikte lies?
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 januari 2014 om 22:39Dat is wel een forse bult. Ik denk dat het toch goed is even bij je huisarts langs te gaan en er even naar te laten kijken. Heb je verder geen last van je lies? bijvoorbeeld bij lopen of tillen?
ReagerenAnoniem30 januari 2014 om 13:06Nee verder helemaal geen last van. Ik voel me ook niet ziek of zo.
ReagerenJohn (moderator)
30 januari 2014 om 16:48Ga toch maar even langs bij de huisarts. Het is een nogal forse vult.
ReagerenAnoniem11 oktober 2015 om 22:58Ik heb precies hetzelfde, kun je me vertellen wat je gedaan hebt? Of wat het is
ReagerenAnoniem16 december 2015 om 22:27Ik ook….weet jij het al?
ReagerenAnoniem31 mei 2016 om 18:10Ik heb hetzelfde. Het doet ook pijn. Iemand al nieuws wat het was of wat er aan gedaan islam?
ReagerenAnoniem31 mei 2016 om 18:12Sorry ik bedoel aan gedaan is?
Reageren