Zoeken Vraag het forum

zwelling beide kanten lies

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Een tijdje geleden had ik last van gezwollen klieren in de hals. Uit een echo bleek dat de klieren niet heel groot waren en dus werd er gezegd dat ik me geen zorgen moest maken.

Nu let ik de laatste tijd iets meer op mijn lijf dan voorheen, omdat de klieren in mijn hals wat vergroot blijven. Nu had ikllaatst het idee dat de klieren in mijn lies ook groter waren geworden. Maar omdat ik voorheen nooit zo op mijn lijf lette weet ik dit niet zeker. Ik kan nergens een plaatje vinden van hoe een normale lies eruit hoort te zien. Daarom bijgevoegde foto. Is dit normaal? Of toch een verdikte lies?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is wel een forse bult. Ik denk dat het toch goed is even bij je huisarts langs te gaan en er even naar te laten kijken. Heb je verder geen last van je lies? bijvoorbeeld bij lopen of tillen?

Reageren
    Anoniem

Nee verder helemaal geen last van. Ik voel me ook niet ziek of zo.

Reageren
    John (moderator)

Ga toch maar even langs bij de huisarts. Het is een nogal forse vult.

Reageren
    Anoniem

Ik heb precies hetzelfde, kun je me vertellen wat je gedaan hebt? Of wat het is

Reageren
    Anoniem

Ik ook….weet jij het al?

Reageren
    Anoniem

Ik heb hetzelfde. Het doet ook pijn. Iemand al nieuws wat het was of wat er aan gedaan islam?

Reageren
    Anoniem

Sorry ik bedoel aan gedaan is?

Reageren
Reageer op: zwelling beide kanten lies
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.