Zoeken Vraag het forum

pijn en zwelling in liesstreek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • marjolein

Sinds vanmorgen voel ik op de rand van mijn lies en op en naast mijn schaambeen (rechts) een pijn wanneer ik erop druk, het is ook wat opgezwollen. Ik heb niets verrekt verder. Zou dit opgezwollen klieren kunnen zijn wat vanzelf over moet gaan? Volgens mij heb ik dit nog niet eerder gevoeld.

7 reacties
    Reageren
    brenda A

ja dat kan een opgezwollen klier zijn, verder nog klachten?
    heb je een wondje aan je been/voet? buikpijn? Moe?
    als het na een week niet over is zou ik er even naar laten kijken.
    groetjes, Brenda

Reageren
    marjolein

Nee, verder heb ik geen klachten.. Ik zal het wel afwachten dan. Bedankt voor je reactie!

Reageren
    brenda A

niet te lang wachten hoor.
    gewoon even naar laten kijken vlg week.
    groetjes, Brenda

Reageren
    Anoniem

Dat zouden klieren kunnen zijn Marjoleine. Weet je wat deze klieren doen?

Deze klieren bestrijden infecties. Kan het zijn dat je een SOA hebt opgelopen omdat de klieren in de urogenitale zone gezwollen zijn? Heb je andere ‘SOA-klachten’?

Ga voor de zekerheid naar de huisarts. De huisarts kan de zwelling onderzoeken en vaststellen of er sprake is van lymfadenopathie (Lymfadenopathie), en wat er eventueel de oorzaak van is.

Reageren
    Angel

Heb je wel goed gegeten? Als ik niet eet dan krijg ik dat ook. Ik heb het ook als ik de broek te strak heb zitten.

Reageren
    marjolein

hmm ik heb niet anders gegeten dan normaal.

Ik geloof niet dat ik een SOA heb, ik heb geen rare afscheiding of pijn in mijn vagina. Hoe lang duurt het totdat de klieren opzwellen als je een SOA hebt opgelopen? Het is al een tijd geleden dat ik voor het laatst seks heb gehad namelijk.

Mijn klieren zijn nog wel opgezwollen.

Reageren
    Anoniem

Een SOA kun je bij je dragen zonder dat je het weet, en toch kun je er dan onvruchtbaar van worden. Lees bijvoorbeeld eens meer over Chlamydia. Dus [u]geloven[/u] dat je geen SOA hebt is onvoldoende, zeker nu je symptomen hebt, je moet het [u]zeker weten[/u].

Dus doe een SOA test!

Reageren
Reageer op: pijn en zwelling in liesstreek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.