- Anoniem18 oktober 2013 om 07:13
Sinds een paar dagen voelde ik lichte pijn op linkerbil. Toen ik eens van naderbij keek, zag ik een lichte zwelling. Zeker als ik mijn huid aantrek, zie ik een zwelling. Bij lichte aanraking voelt die zacht aan (zoals vet). Maar als ik meer doorduw, voel ik een knobbeltje. Nu ben ik vreselijk bang dat het iets ernstig is.
Heb vanavond afspraak met huisarts maar zit al heel de dag te huilen… Wat zou dit kunnen zijn?4 reactiesReagerenAnoniem4 januari 2014 om 22:26Ohh ik heb obgeveer hetzelfde bij mn been,alleen is het geen zeelling nja wie weet kont dat nog hipelijk niet ben ook bang en huil ook,wat zei de huisarts ik hoop dat het niet ernstig is ..
ReagerenAnoniem12 januari 2014 om 17:22Klinkt toch een beetje als een abcesje… Als het nog niet al te erg is proberen ze dat vaak nog te behandelen met antibiotica. Vaak werkt dat helaas niet.. maar wel goed dat je vrij snel naar de huisarts gaat! Want hoe langer je daarmee wacht, hoe vervelender het wordt.
Heb zelf ooit langer gewacht en uiteindelijk met 40 graden koorts toch maar eens wat gaan ondernemen. Heeft me helaas behoorlijk wat ziekenhuisbezoekjes gekost. BIj mij bleek het gerelateerd aan de ziekte van Crohn, maar dit is ook vaak niet het geval, vaak komt het door een verstopt kliertje of ingegroeid haartje bijvoorbeeld.
Hopelijk valt het allemaal heel erg mee! Sterkte bij de HA in elk geval.
Reagerenannie smeets27 juni 2021 om 19:23John (moderator)
27 juni 2021 om 19:24Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken
Reageren