- Anoniem bel7 november 2025 om 15:18
Beste, Ik heb ongeveer 1 week nu al last van brok in mijn keel eerst was dit in de avond/nacht,nu is dit elke dag en nacht. Ik heb ook last van een droge keel en droge lippen ookal drink ik veel water. Heb ook al 2 bloedneuzen gehad. Heb ook niet veel eetlust. Uit bloedonderzoek blijkt dzt ik een ontstoken schildklier heb die is opgezwollen. Ik heb ook opgemerkt dat ik aan de linker kant van mijn nek ter hoogte van adampsappel 2 bolletjes heb die ik kan bewegen maar geen pijn doen.Heb ook diarree meerdere keer op een dag.Ik dacht eerst dat er iets was met mijn amandelen want de ene is groter dan de andere maar dokter zei dat ze normaal waren. Ben bang dat dit iets ernstig is wat zou dit kunnen zijn?
5 reactiesReagerenAnoniem bel7 november 2025 om 15:30Heb ook last van koude handen en voeten
Reageren
Peter (huisarts)
7 november 2025 om 18:10Past allemaal bij een ontstoken schildklier waarbij het schildklierhormoon ook wat verhoogd kan zijn. Is dat niet gemeten?
Reageren
En ernstig is dat niet maar kan een tijd duren.Anoniem7 november 2025 om 18:28Dokter zei dat ik over 2 weken nog eens bloed moest laten afnemen, online las ik wel dat droge keel/lippen niet echt een van symptomen is van schildklier onsteking en ook de 2 gezwollen lympheklieren of is dit normaal?
ReagerenAnoniem7 november 2025 om 19:02Heb ook wel wat buikpijn maar dat zal wel horen bij de diarree die ik heb veronderstel ik
ReagerenAnoniem bel8 november 2025 om 00:21