Zoeken Vraag het forum

Ontstoken schildklier

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem bel

Beste, Ik heb ongeveer 1 week nu al last van brok in mijn keel eerst was dit in de avond/nacht,nu is dit elke dag en nacht. Ik heb ook last van een droge keel en droge lippen ookal drink ik veel water. Heb ook al 2 bloedneuzen gehad. Heb ook niet veel eetlust. Uit bloedonderzoek blijkt dzt ik een ontstoken schildklier heb die is opgezwollen. Ik heb ook opgemerkt dat ik aan de linker kant van mijn nek ter hoogte van adampsappel 2 bolletjes heb die ik kan bewegen maar geen pijn doen.Heb ook diarree meerdere keer op een dag.Ik dacht eerst dat er iets was met mijn amandelen want de ene is groter dan de andere maar dokter zei dat ze normaal waren. Ben bang dat dit iets ernstig is wat zou dit kunnen zijn?

5 reacties
    Reageren
    Anoniem bel

Heb ook last van koude handen en voeten

Reageren
    Peter (huisarts)

Past allemaal bij een ontstoken schildklier waarbij het schildklierhormoon ook wat verhoogd kan zijn. Is dat niet gemeten?
    En ernstig is dat niet maar kan een tijd duren.

Reageren
    Anoniem

Dokter zei dat ik over 2 weken nog eens bloed moest laten afnemen, online las ik wel dat droge keel/lippen niet echt een van symptomen is van schildklier onsteking en ook de 2 gezwollen lympheklieren of is dit normaal?

Reageren
    Anoniem

Heb ook wel wat buikpijn maar dat zal wel horen bij de diarree die ik heb veronderstel ik

Reageren
    Anoniem bel

Dit zijn de uitslagen van het bloedonderzoek

Reageren
Reageer op: Ontstoken schildklier
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.