Home / Is dit kanker? / Is dit kanker? / vraga
Ik ervaar nu al een langere tijd vage klachten. Elke dag voel ik mijn confuesed, wazig zicht, heel gedisconnected, heb ik elke seconde het gevoel dat ik dood ga, gek word, of weet ik veel wat. Het voelt heel eng, ik herken niks meer prcs, of ja het gevoel, ik kan niet meer naar buiten en zit vast in men kamer. Ik heb ook elke seconde het gevoel dat ik mijn consciousness ga verliezen en weg val of een elepsie krijg of een stroke. Ik heb al 2 jaar lang van vage klachten, meerdere dokters geweest, hier kwam een ct scan uit die goed uit kwam, bloed teste die goed uitkwam, oor arts die goed uit kwam. iK KAN NIKS MEER, overall waar ik ga val ik prcs weg, word ik confuesed en wazig, en voel ik me niet hier. ik heb echt een antwoord nodig, niemand helpt mij. ik ben 18, leef gezond maar leef al zo lang vast, en ik wil een oplossing. iK heb dit alles 24/7 en nooit een seconde af. Ik heb ook aanvallen van deze klachten waar het nog erger word en ik prcs dood ga, met ook buikpijn die en misselijk geeft.
Aub geef mij een antwoord, aub, ik wil terug kunnen leven. ben al 2 jaar kwijt, mis heel veel dingen, en ben op.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!