- ap20 augustus 2025 om 10:59
Ik ben al redelijk vaak op dit platform geweest voor mijn vragen, en hier ben ik weer, maar dit keer is het anders.
Ik heb nu al 2 jaar lang last van elke dag duizeligheid, wazig zicht, zicht da happerd, flauwval gevoel 24/7, confusing, kan niet goed denken, weet soms ook niet meer waar ik ben of ja het gevoel. Ik vergeet veel. Nu ik heb dit al 24/7 voor 2 Jaar lang, en ik heb alles gedaan, een CT scan, dokters 3x, bloed afname 3x, oorarts 1x, adem therapie 3x fz, pyschologe 2x zelfs zonder dak stress of angst heb, ma t word wel altidj gezegd da het da is, WAT ZEVER IS!!!, ik heb dit te lang, te fysiek, en ik heb geen angst, en nee ook geen onderliggende angst, en neen ook geen hyperventilatie, trust. Ma wak wel altijd merk is, da als ik mijn nek naar mijn linker chess duw, dus mijn rechter nek, dak pijn krijg in mijn rechter ribben, ook word mijn rechter arm vaak numb en slap als ik typ of kook met deze hand. Ook doet deze vaak pijn en zweet ik, en zit mijn schouder helemaal tot boven mijn nek. Ik merk ook dat men hoofd soms meer naar de rechter kant hangt. Ik kan niet sporten, want dan word het kwn hoe erg, gwn in mijn huis ook, wat voor mensen met angst juist een veilige plek zou moeten zijn, maar ik heb geeeeeeeeeeeeeeeeeen angst aub. Ik wil weten, aub, kan dit van mijn nek komen? al voor zo lang? 24/7? wat moet ik doen, ik heb hulp ndoig want ik kan zo niet meer verder leven, en aub zeg geen angst of stress, want ik word er gek van. Ik heb een oplossing nodig, want ik kan niks en zit al 2 jaar vast, 2 jaar 24/7 geen leven en moeten leven met dat het zogezeg stress is, en btw, de dokters, elke keer zegt elke dokter wat anders, dan was het de computer, dan stress, dan toch adem fout, dan weer door weed, ETC, en ik smoke ni eens weed, lol, dus aub iemand?? IN BIJLAGE EEN FOTO VAN MIJN CT SCAN WAAR MIJN HOOFD OOK NAAR RECHTS STAAT!4 reactiesReageren
Peter (huisarts)
20 augustus 2025 om 13:45het zou zeker vanuit je nek kunnen komen.
Reageren
Stress en spanning kan daarin meespelen, maar de zenuwen die naar je nek, arm, hand gaan moeten door kleine openingen tussen de nekwervels heen. Daar kunnen ze in de knel komen.ap20 augustus 2025 om 14:38Beste, bedankt voor je antwoord
Aan wat denkt u dan dat het zou kunnen zijn / welke volgende stappen moet ik nemen? want ik ben echt in de knoop met wat ik moet doen.
Reageren
Peter (huisarts)
21 augustus 2025 om 13:10Ik neem aan dat je de weg weet te vinden naar (vrije toegankelijkheid..) fysiotherapie, manuele therapie, osteopathie of chiropraxie.
Reagerenap21 augustus 2025 om 14:06