- Anoniem1 februari 2018 om 21:57
Al heel de dag een vies gevoel. Precies alsof mijn hart niet meer goed werkt. Het is alsof het soms teveel slaat, soms te traag. Dan ben ik aan het rusten of lig ik gewoon en ben ik heel duizelig. Ik heb ook wel wat last aan mijn borstbeen en aan mijn linker ribben, dat gaat door tot aan de rug. Mijn kaken zitten ook wat stroef. Mijn maag die vreemde geluiden maakt een vreemd gevoel in het algemeen iets wat ik nog nooit gevoeld hebt. Volgens de dokter is het niet mijn hart, maar die steken aan mijn hart wat is dat dan en die druk. Ik zit et de handen ik het haar en weet niet wat ik kan doen. Kan iemand mij helpen
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 februari 2018 om 22:11Het kunnen stress/spanningsklachten zijn. De eens de test op:
Reageren
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/Anoniem1 februari 2018 om 22:59Heb de laatste maanden inderdaad wel veel stress en angst. De test is ook positief. Maar nu ben ik aan het kalmeren en terug wat aan het interessen tans
ReagerenJohn (moderator)
1 februari 2018 om 23:01Ga hiervoor naar een fysiotherapeut voor ademhalingsoefeningen
Reageren