Zoeken Vraag het forum

Is dit lymfeklierkanker?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • miesje

Al 10weken heb ik last van opgezette klieren in mijn hals op meerdere plaatsen en in mijn lies ook heb ik erge jeuk op mijn hoofd en benen en heb ik nachten dat ik kletsnat ben van het zweet.ik ben hiermee naar de dokter geweest.bloed heeft niets uitgewezen en er is een echo van de klieren gemaakt daar was duidelijk op te zien dat ze dik waren maar omdat ze niet groter dan 5mm waren vond de arts het niet noodzakelijk om er in te gaan snijden en nu wordt ik weer terug gestuurd naar de kno arts dit alles duurt nu al zo lang en ben erg bang.ik hoop dat iemand mij iets meer kan vertellen!

4 reacties
    Reageren
    brenda A

ik begrijp wel dat je ongerust bent, maar klieren zetten vaak op als gevolg van een infectie ergens. maar doordat je schrijft dat je ook last van jeuk hebt(hoort ook bij leveraandoeningen(pfeiffer b.v.) en nachtzweten zou ik zeker een second opiniun vragen in een Academisch ziekenhuis.
    vraag dus aan de huisarts een verwijzing naar een Endocrinoloog i.p.v. KNO arts. het bloed wijst niets ernstigs uit, dus niet al te ongerust zijn hoor!
    Wel altijd alert en je moet goed voor jezelf zorgen, dus geef maar aan dat je graag meer onderzoek wil.
    sterkte, groetjes, Brenda

Reageren
    Marc

Ten eerste ga niet gelijk uit van het ergste.
    Wel vindt ik dat je naar je huisarts moet gaan en opnieuw moet uitleggen hoe je je voelt… gewoon doen.

Reageren
    anoniem

Hoi, stel je hebt lymfeklierkanker, kan het dan zijn dat je klachten weggaan ( symptomen) en dat je alsnog janker hebt, dus een tijd geleden enorme stekende buikpijn gehad en toen lang niet meer en nu wel?

Reageren
    John (moderator)

Nee dat kan niet

Reageren
Reageer op: Is dit lymfeklierkanker?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.