Na een parasiet heb ik 10 dagen antibiotica kuur gehad , maar mijn diarree is niet over ik heb ook steeds een opgeblazen buik en het rommelt best in mijn maag en darmen , ik ga steeds googlen en steeds lees ik dat ik wel alvleesklierkanker kan hebben , ik word daar helemaal gek van ik ben er wel 24 uur mee bezig zo druk maakt er me om , altijd googelen en het is kanker om mij heen heb ik alwat mensen verloren aan die klote ziekte , het geeft mij geen rust ik moet eerdaags wel naar de diëtist om te kijken of het niet pds is , moet eerlijk zeggen word er behoorlijk depressief van .
Is er gecontroleerd of de parasiet nu weg is?
En antibiotica kan ook de reden zijn van de klachten die je nu hebt, het is ook een aanslag op je darmen
Dankjewel Suus voor je reactie , nee daarna is het niet meer gecontroleerd ben wel weer naar de ha gegaan en heeft mijn buik beluisterd en denkt aan pds , maar zelf ik ben nogal een hypochonder en ben zeker 24 uur mee bezig , ik krijg overal last van opgezette buik , steeds diarree , en omdat ik zoveel Google krijg ik de dingen die hij bv alvleesklierkanker horen , zoals veel boeren , soms pijn in bovenbuik , jeuk overal , dat ik soms denk ik heb niet lang meer , ben ook veel mensen verloren aan die klote ziekte , vanmiddag nam ik even haring met uitjes en een colaatje en hup ja hoor ik liep helemaal leeg ,maar bedankt voor je info betreffende antibiotica
Je hebt al buikklachten en diarree en dan ga ja een vette haring met uitjes eten en cola drinken en dan vraag je je af waarom je leegloopt?
Beste John , zou het kunnen komen doordat ik een antibiotica kuur heb gehad , dat ik daarom soms nog steeds aan de diarree ben , sochtend is het gewoon de ontlasting en daarna wanneer ik weer moet diarree , ik heb een 10 daagse kuur gehad en half februari ermee gestopt
Sorry Suus , dankjewel maar het maakt mij ook verschrikkelijk zenuwachtig , ik heb last van rommelende maag darmen diarree en zo .
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies