Zoeken Vraag het forum

Hoofdpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Dirk

Hallo ik heb ongeveer 3 dagen lichte hoofdpijn. Als ik uit de auto stap of als ik opsta heb ik erg veel druk op mijn voorhoofd dit trekt na enkele seconde weer weg. Moet ik me hier zorgen om maken?

8 reacties
    Reageren
    Suus

Ik zou me er niet direct zorgen over maken.

Maar als het aan blijft houden wel even een afspraak maken bij de huisarts, gewoon even ter controle.

Reageren
    Dirk

Hoi suus ik hwb dit weleens vaker gehad dus hopelijk is het niks erfs en gaat het hopelijk vanzelf weer over

Reageren
    Dirk

Ik heb van de dokter ook gehoord dat trouwens wel last heb van hyperventilatie. Als ik diep uitadem voel ik ook even druk in mijn voorhoofd wat daarna weer weg gaat. Zou de hoofdpijn door de verkeerde ademhaling kunnen komen?

Reageren
    Suus

Ja dat kan idd

Reageren
    Dirk

Is hoofdpijn een veel voorkomende klacht bjj een hersentumor? Ik ben daar namelijk erg bang voor. Voor de rest heb ik nergens last van ik zag toevallig net wel even een paar flitsen maar dit was snel weer over. En ik voel me prima. Ik heb alleen nogsteeds licht druk op mijn voorhoofd.

Reageren
    Dirk

Ik ben overigens 20 jaar

Reageren
    John (moderator)

Het zijn toch vooral klachten die passen bij angst/spanningen en hyperventilatie. Misschien goed om dat eens met je huisarts en daar professionele hulp bij te zoeken

Reageren
    Dirk

Ik ben idd al bekend met anst en hyperventilatie. Ik hoop dat het snel over gaat.

Reageren
Reageer op: Hoofdpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.