Hallo ik heb ongeveer 3 dagen lichte hoofdpijn. Als ik uit de auto stap of als ik opsta heb ik erg veel druk op mijn voorhoofd dit trekt na enkele seconde weer weg. Moet ik me hier zorgen om maken?
Ik heb van de dokter ook gehoord dat trouwens wel last heb van hyperventilatie. Als ik diep uitadem voel ik ook even druk in mijn voorhoofd wat daarna weer weg gaat. Zou de hoofdpijn door de verkeerde ademhaling kunnen komen?
Is hoofdpijn een veel voorkomende klacht bjj een hersentumor? Ik ben daar namelijk erg bang voor. Voor de rest heb ik nergens last van ik zag toevallig net wel even een paar flitsen maar dit was snel weer over. En ik voel me prima. Ik heb alleen nogsteeds licht druk op mijn voorhoofd.
Het zijn toch vooral klachten die passen bij angst/spanningen en hyperventilatie. Misschien goed om dat eens met je huisarts en daar professionele hulp bij te zoeken
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies