- Anoniem3 februari 2023 om 21:34
Hallo ik ben een jongen van 20 jaar en heb nu al lange tijd veel last van verschillende klachten in mijn lichaam. Zo voel ik me nu al meer dan 4 maanden heel moe en heb ik last van mijn linkeronderrug en last van mijn spijsverteringskanaal tijdens en na het eten. Bij het eten krijg ik soms direct pijn in mijn onderbuik en bij het drinken van alcohol, al is het maar 1 glas, heb ik enorme last van mijn slokdarm en heb ik het gevoel dat niks zakt. Mijn ontlastingspatroon is ook al lange tijd appart en ik heb nooit aandrang. Ik heb al vele bloedonderzoeken gehad en een onderbuik echo, maar hier is niks bijzonders uitgekomen. Soms ook ineens een heel raar gevoel in mijn penis. Het is niet per se heel erg pijnlijk, maar meer een vervelende sensatie wat ik soms tegelijkertijd ook in mijn bovenbenen voel wat aanvalsgewijs komt en gaat. Ik heb geen idee wat dit kan zijn en heb hiervoor maar weer een afspraak gemaakt bij de huisarts. Is er iemand die mij kan helpen bij het vinden van de oorzaak van deze klachten??
1 reactieReagerenJohn (moderator)
3 februari 2023 om 21:37