Zoeken Vraag het forum

Lange tijd last van onderrug en linkerzij

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo ik ben een jongen van 20 jaar en ik voel me nu al lange tijd niet goed. Ik heb vooral last van mijn linkerzij en linkeronderrug. Ik heb veel last van een zeurende vervelende pijn alsof er iets niet goed is. Mijn ontlastingspatroon verschilt ook heel erg en ik voel al maanden geen aandrang. Heb alle veel bloedonderzoeken gehad en een buikecho en hier is niks uitgekomen. Verder heb ik al lange tijd een vergroot kliertje in mn hals waar volgens de dokter niks mis mee is. Ik ben ook constant vermoeid en heb heel weinig energie. Door mijn fysieke klachten heb ik weinig zin om echt dingen te doen. Ik ga ook naar een psycholoog maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat hoe ik me voel komt door iets psychologisch of mentaals. Is er iemand die deze klachten herkend of weet wat dit kan zijn?

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Psychische klachten kunnen heel wat vreemde fysieke klachten veroorzaken.

Reageren
    Anoniem

Ja alleen heb ik voor mijn gevoel geen last van mentale of psychische klachten. Ik word wel een beetje moedeloos van de situatie maar voor de rest heb ik nooit dingen gehad waar ik mee zat dus de enige mentale last die ik ervaar komt door mijn fysieke klachten op het moment.

Reageren
    John (moderator)

Er is dus geen diagnose door de dokter gegeven? geen PDS?

Reageren
    Anoniem

Nee klopt de dokter heeft geen diagnose gegeven, omdat alle onderzoeken goed waren. PDS hebben ze wel genoemd.

Reageren
    John (moderator)

Dat is dan ook een diagnose. En de klachten passen daar wel bij

Reageren
Reageer op: Lange tijd last van onderrug en linkerzij
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.