Zoeken Vraag het forum

Verdachte “moedervlek”

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Diego

Hallo,

Ik heb al jaren (zo’n 8 jaar) een knobbelige moedervlek achter mijn oor. De moedervlek/knobbeltje heeft meerdere kleuren, van bijna doorzichtig tot donkerbruin. De moedervlek is nooit echt veranderd, vergeleken met een foto van 2 jaar geleden is deze het zelfde gebleven. Af en toe jeukt de moedervlek, verder geen klachten. Bijgevoegd een foto met een vergrootglas, en met een normale camera.

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ga er dan mee naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Diego

De moedervlek is al meerdere keren bekeken door de huisarts met het blote oog, deze zei keer op keer dat er niks aan de hand was. Toch ben ik na mijn laatste afspraak doorgestuurd naar een dermatoloog. Hier kan ik pas over een maand terecht. Mensen die ooit zo’n moedervlek hebben gezien?

Reageren
    Diego

Vond het nog wel even zo netjes om te melden. Na John zijn advies langs de huisarts geweest, doorgestuurd naar de dermatoloog in het zkh. Daar vandaag geweest en er is niks kwaadaardigs te zien volgens de dermatoloog. Er is zelfs een kans dat de rest van het pigment ook nog verdwijnt.

Bedankt voor het advies!

Reageren
    John (moderator)

dat is dan weer een hele zorg minder

Reageren
Reageer op: Verdachte “moedervlek”
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.