Zoeken Vraag het forum

Korstje

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Ja

John (moderator)

Ik hoop niet dat je nu denkt dat je hetzelfde verhaal hier nou even opnieuw kunt gaan doen…

Reageren
    Alias

Oh oke dan is t wel ene kant goed. Dus als t een melanoom was moet die terug groeien? Niet dat die nooit meer terugkomt en ik dan nooit zeker kan weten wat t was. Ik wil namelijk dat die gwn weer terugggroeit

Reageren
    Alias

Nee. Ik ga niet met die vrage komen.

Reageren
    John (moderator)

Je begint er wel weer over want je hebt het weer over dezelfde moedervlek. En zeg nou niet dat het niet zo is…
    Als een melanoom zo makkelijk te verwijderen zou zijn door even wat te krabben zou dat wel handig zijn

Reageren
    Alias

Bedoel je ermee dat je geen melanoom kan wegkrabben? Is dat gericht erop dat mijne geen melanoom was anders kon ik hem niet zo makkelijk wegkrabben

Reageren
    John (moderator)

Zie je , je begint doodgewoon weer over die moedervlek. Stop er nou mee. Er is niks met die moedervlek. Het is geen melanoom 2 artsen en een dermatoloog van de app hebben je dat al gezegd.

Reageren
    Alias

Oke is dit wel een normale manier van wondgenezing?

Reageren
    John (moderator)

Ja hoor

Reageren
    Alias

Hoelang kan t duren voor de moedervlek terugggroeit en kan t ook zijn dat die niet meer terugggroeit ?

Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik zo geen antwoord op geven

Reageren
    Alias

Heb je ooit iemand zo bezorgd zien doen over een moedervlek? Is echt iets mis met mij

Reageren
    John (moderator)

Er is wel iets mis… je hebt aan angststoornis

Reageren
    John (moderator)

Maar moet eerlijk zeggen dat ik eerder nog iemand ben tegengekomen die er zo’n giga drama van maakt

Reageren
    Alias

Het is meer omdat ik denk dat ik nu een uitzaaing krijg over 3/4 jaar omdat ik de moedervlek heb weggekrabt? Is dat een logishe gedachte dat t kan ?

Reageren
Reageer op: Korstje
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.