Hee, een vraagje. Ik had een piepklein korstje op een klein moedervlekje. Die is nu weg. Ik lees verschillende informatie hierover, is het zo dat als het een melanoom is dit korstje was blijven zitten, er weer opnieuw kwam, ging bloeden of iets dergelijks?
Ik kan daar niet echt goede informatie over vinden namelijk. Nu weet ik dus niet of ik actie moet ondernemen of niet.
Het ziet er nu weer normaal uit (denk ik), je gaat aan alles twijfelen.
Ja gaat je vooral zelf bang maken en aan het twijfelen brengen door te veel op internet hierover op te zoeken. Als je ongerust over bent ga dan naar de huisarts en laat ernaar kijken
Ja wil ik ook doen.. Alleen het lastige is nu dat het weekend is dus ik er helemaal over ga lopen molen.
Ik vroeg me dus af of in de regel als het een melanoom is de klachten (dus in dit geval het korstje) was gebleven of maakt dat niet uit?
Ik kan daar helaas geen antwoord op geven
Is er dan reden tot zorg? Het was een piepklein korstje, een pennen stipje..
Het lastige is ook, ik ben in juli nog bij de dermatoloog geweest. Hij heeft globaal gekeken, dit plekje niet met een loep.
En omdat het nu dus een korstje had (wat weg is), dat was toen niet. Dan valt die check voor mij weer in het niet (voor mijn gevoel).