- Anoniem17 februari 2020 om 21:45
Hoi, ik ben al zo’n 5 wijk erg vermoeid. Ik slaap elke dag als ik uit school kom door tot de volgende ochtend. Ben geprikt op pfeiffer en op mijn lever en nieren. Dit was allemaal niet de oorzaak. Maar nu sinds een week heb ik overal ineens blauwe plekken, ze zijn erg groot en heel erg blauw/paars. Nu had k op internet gekeken en stond er dat het leukemie zou kunnen zijn. Nu weet ik dat je het internet niet altijd moet geloven, en wil k daar dus ook niet vanuit gaan. Maar ook mijn ouders zeiden het vandaag toen ze die blauwe plekken ineens zagen. Is het handig om misschien weer een nieuwe afspraak bij de dokter te maken voor verder onderzoek?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 februari 2020 om 22:00Maak in ieder geval een afspraak bij je huisarts met de klachten
ReagerenAnoniem17 februari 2020 om 22:05Ik ben al bij de huisarts geweest en er is toen bloedgeprikt. Omdat er niks uitkwam, zei zij dat ik na 4 weken terug moest komen als het nog niet over was. Maar moet k dan gewoon die 4 weken afwachten of nu al terug gaan. Das eigenlijk meer mijn vraag.
ReagerenJohn (moderator)
17 februari 2020 om 22:08Als je nu spontaan overal blauwe plekken krijgt, moet je eerder teruggaan
Reageren