Zoeken Vraag het forum

Nachtzweten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mart

Hallo ik ben mart en ben 14. Heb net zials anoniem last vsn dat ik smorgens wakker wordt en mijn onderbroek bij mijn liezen nat zijn.  Mijn kussen,lakens en hemd zijn droog. Je liezen zitten natuurlujk tegen elkaar aan en als ik niet er op let merk ik het niet op is dit nachrzweten maar heb het al een week

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat heeft met nachtzweten niets te maken. Slaap eens zonder onderbroek

Reageren
    nachtzweten

maar vanacht zweten ik ook een beetje onder mijn oksel is het nu nog steeds geen nachtzweten

Reageren
    John (moderator)

Nee, dat is geen nachtzweten
    Als je nachtzweten hebt, wordt badend in zweet wakker en is je bed nat

Reageren
    heel bang

hallo ik ben veertien jaar en heb de volgende symptomen

moe

bloedend tandvlees

eetlustverlies

koorts

petechien

benauwd

nachtzweten

misselijk

duizelig

moe komt door het slecht slapen en laat op bed. het bloedend tandvlees door nooit poetsen. koorts en eetlustverlies heb ik niet. en ik merkt dat als ik er niet op let ik ook niet misselijk benauwd en duizelig ben. petechien maar de dokter zei dat het gewoon huid vlekjes waren en nachtzweten heb ik wel. is dit leukemie

Reageren
    John (moderator)

Wat noem je nachtzweten?

Reageren
    John (moderator)

Ik zie net dat je nog een ander topic hebt… Daar hab ik al gezegd, dat je GEEN nachtzweten hebt. Je stresst voor niks.
    https://www.dokter.nl/forum/kanker/is-dit-kanker/1708031-nachtzweten-13/#post-1708031
    Je hebt geen enkele klacht die ook maar iets met leukemie te maken heeft

Reageren
Reageer op: Nachtzweten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.