Zoeken Vraag het forum

Nachtzweten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rob

Ik heb sinds een week of drie last van een soort nachtzweten. Meestal slaap ik vrij goed in, dan wordt ik tussen 1-2 uur later wakker met een zweterig gevoel. Ik voel heel lichtjes klam aan maar het is niet dat ik badend in het zweet wakker word. Het is wel irritant omdat ik er echt van wakker word.
    Ik heb de HA er over gebeld en die deed er vrij laconiek over. De temperatuur in mijn kamer is al vrij laag, het deken niet heel dik.
    Het is ook niet alsof dat ik het super warm heb, als ik het dekbed af doe is het fris

Is dit iets waar ik mij zorgen over moet maken? Het gebeurt bijna elke nacht de laatste tijd

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als dat de enige klacht is die je hebt zou ik me daar niet druk over maken.

Reageren
    Rob

Ok. Blijft wel irritant maarja.

Op welke “signalen” zou ik kunnen letten dat als die de kop op steken dat ik evt dit wel weer moet laten checken?

Reageren
Reageer op: Nachtzweten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.