- ivar5 januari 2019 om 16:42
Hallo ik ben ivar en ben 14 jaar mijn ouders zeggen dat de volgende symptomen door stress komen;
Pijn bij slikken
kortademig
moe
eetlustverlies
kriebelhoest
veel slijm
transpireren
de moeheid komt door stress zeggen ze en laat op bed. ze zeggen dat ik van nature veel zweet en kinderen op school zeggen dat ook. ik adem door mijn mond en ze zeggen dat ik daarom vaak slijm heb en ik heb vaak last van dslijm ook al maanden geleden. de kriebelhoest komt denk ik ook door stress en kortademig ook want als ik de trap op liep afgelopen dinsdagavond en toen lette ik niet op mijn adem was ik ook niet buiten adem. en als ik nie gestresst ben eet ik ook gewoon goed. en mijn ouders zeggen dst een neuroblastoom zelden voorkomt bij kinderen boven de 6 dus denkt u dat ik geen schildklierkanker of een neuroblastoom heb. gr ivar
2 reactiesReagerenivar5 januari 2019 om 18:47ook heb ik een beetje een verhoging van 38 graden maar mijn ouders zeggen dat door stress die weerstand veel minder wordt is dit nog wel logisch
ReagerenJohn (moderator)
5 januari 2019 om 23:46Volgens mij heb je eerder met meerdere en andere klachten het forum bezocht en ook Huisarts.nl
Reageren
Het zijn nog steeds stress/angst en hyperventilatieklachten