Zoeken Vraag het forum

is dit een neuroblastoom of een andere soort kanker

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • ivar

Hallo ik ben ivar en ben 14 jaar mijn ouders zeggen dat de volgende symptomen door stress komen;

Pijn bij slikken

kortademig

moe

eetlustverlies

kriebelhoest

veel slijm

transpireren

de moeheid komt door stress zeggen ze en laat op bed. ze zeggen dat ik van nature veel zweet en kinderen op school zeggen dat ook. ik adem door mijn mond en ze zeggen dat ik daarom vaak slijm heb en ik heb vaak last van dslijm ook al maanden geleden. de kriebelhoest komt denk ik ook door stress en kortademig ook want als ik de trap op liep afgelopen dinsdagavond en toen lette ik niet op mijn adem was ik ook niet buiten adem.  en als ik nie gestresst ben eet ik ook gewoon goed. en mijn ouders zeggen dst een neuroblastoom zelden voorkomt bij kinderen boven de 6 dus denkt u dat ik geen schildklierkanker of een neuroblastoom heb. gr ivar

2 reacties
    Reageren
    ivar

ook heb ik een beetje een verhoging van 38 graden maar mijn ouders zeggen dat door stress die weerstand veel minder wordt is dit nog wel logisch

Reageren
    John (moderator)

Volgens mij heb je eerder met meerdere en andere klachten het forum bezocht en ook Huisarts.nl
    Het zijn nog steeds stress/angst en hyperventilatieklachten

Reageren
Reageer op: is dit een neuroblastoom of een andere soort kanker
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.