Zoeken Vraag het forum

een jaar opgezette klieren & moe

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • jacky

hallo allemaal,

ik heb al een jaar lang last van opgezette klieren. Ik ben er 3 keer mee naar de huisarts geweest. Hij vond het oke. Ik heb de klieren over me hele nek. Dus de achterkant van mijn nek, bij mijn kaak, onder mijn kin, bij mijn oor, bij mijn hals. ook heb ik de klieren bij mijn liezen en heb ik een klier bij mijn sleutelbeen. ik heb een paar klachten erbij de laatste tijd. Ik heb veel blauwe plekken. Ik heb nu al een maand elke dag wel blauwe plekken. ik kan me niet herinneren of ik me gestoten heb ja of nee. normaal heb ik nooit last van blauwe plekken en nu opeens zitten er veel op mijn onderarmen en benen. ik ben ook moe de laatst tijd, maar dat komt door school denk ik. Wel ben ik in 2 maanden 6 kilo afgevallen, terwijl ik evenveel eet en evenveel sport. ( ik rij 1 keer per week paard). ook woog ik al een jaar lang achter elkaar rond de 65 kilo. Mijn conditie is naar beneden gegaan. Ik haalde eerst 8 bij de piepjestest en nu haal ik met moeite 6,5. Ik heb half jaar geleden bloedtest gedaan, maar het kwam goed uit. Ik heb ook last van mijn nek. precies op de plekken van mijn klieren. Ze doen geen pijn als ik erop druk. Wel als ik op de klier druk op mijn achterhoofd heb ik een heel raar gevoel door mijn hoofd en word ik misselijk en word het wazig. ik druk niet hard. de klieren zijn wel wat groter geworden en er komen er meer bij. Is het iets om me druk over te maken? Ik ben al 3 keer naar de huisarts geweest, hij zegt dat de klieren oke aanvoelen, maar het zit me niet lekker. Ik ben met mijn nieuwe klachten niet naar de huisarts geweest, omdat ik toch zekerweet dat het oke is. Wat denken jullie, iets slechts of niet.

Jacky

1 reactie
    Reageren
    Anoniem

Ga er mee heen had het zefde en was het ergste

Reageren
Reageer op: een jaar opgezette klieren & moe
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.