Zoeken Vraag het forum

Slijm en bloed bij ontlasting

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jack

Dag,

Ik heb al ongeveer 5 weken last van niet kunnen poepen. Macrogol helpt nauwelijks. Klysma helpt beter, maar krijg dan smalle ontlasting. Ik heb het gevoel dat iets blokkeert. Steeds beetjes ontlasting met slijm en bloed. Kan dit endeldarmkanker zijn?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan niemand beantwoorden. Maar het lijkt toch eerder obstipatie.

Reageren
    W

En Jack ben je al geholpen of naar arts geweest of weet je al wal de oorzaak is?
    Heb dit ook al enkele dagen , ben naar proctoloog geweest en hebben mij behandeld voor inwendige bloedende aambeien dmv scleroseren.

Reageren
    Naomi

Beste W dus jij had ook bloederigslijm bij je ontlasting en de oorzaak bleek een inwendige aambei te zijn is het nu opgelost ?

Reageren
    Greta

Ik heb hetzelfde, alleen bij harde ontlasting, heb ook aanboren. Zou het daarvan kunnen komen? Of is het eten John?

Reageren
    Greta

Ik bedoel aambeien.

Reageren
    Greta

Ik dacht dat het niet lukte. Excuus, nu is mijn vraag dubbel. Kan het steeds terug keren als je aambeien hebt?

Reageren
Reageer op: Slijm en bloed bij ontlasting
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.