- anoniem12 februari 2023 om 20:01
Hoi ,
ik had ongeveer een maand geleden bloed en slijm bij mn ontlasting.
ik ben naar de dokter gegaan, gevoeld en gekeken bij de anus en zei dat ik keutels had en dus obsipatie en dat er waarschijnlijk een scheurtje was en dat het daardoor ging bloeden.
nu gaf de dokter mij macragol mee en ging dat innemen , daardoor betere stoelgang.
zodra ik merkte dat ik weer harde ontlasting kreeg ging ik die weer innemen tot ik merkte dat ik een grote klodder slijm bij mn ontlasting had.
ikheb macragol ongeveer 2,5 week dagelijks gebruikt.
nu merk ik dat er gelige/ soms witte slijm bij het afvegen en na het poepen.
wat kan dit zijn?
ikheb geen bloed maar wel moeilijke stoelgang.
ben sinds 4/5 dagen gestopt met macragol
kan het slijm daardoor komen?6 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 februari 2023 om 20:12Dat komt door de macrogol. Niet raar
Reageren
Drink je ook voldoende water als je de macrogol neemt? Je moet dan namelijk minimaal 2 liter water per dag drinkenanoniem 12 februari 2023 om 20:23ik probeer 1,5 tot 2 liter te drinken en dat lukt vrij wel goed.
ik heb altijd wel last van moeilijke stoelgang ik ben een stevig persoon.ik las dingen over bloed en slijm en kwam snel uit bij darmkanker via google..
zorgen maken? ookal heb ik nu geen bloed.maar dat slijm ?
Reageren
ondanks ik gestopt ben met macragol 4/5 dagen..John (moderator)
2 februari 2023 om 20:24Dat slijm is niet zo vreemd of raar zoals ii al schreef, als je macrogol gebruikt.
Reagerenanoniem 12 februari 2023 om 20:33omdat ik eerder al ben geweest voor dat bloed.
ik neem dus 5 dagen geen macragol in en ondanks ik dat doe dat er nog slijm komt
waar aan kan dat liggen
nogteeds efecten van macragol
of misschien een infectie of onsteking?geen alarmbellen?
Reageren
geen darmkanker symptomen ?John (moderator)
2 februari 2023 om 20:42Ok. probeer het nog een keer.
Reageren
Het komt door de macrogol! Ook al gebruik je dat al enkele dagen niet meer. Het heeft wel invloed op je darmen. Het darmslijmvlies laat los en wordt vervangenanonim 12 februari 2023 om 20:46bedankt! sorry:(
Reageren