Knobbel hals

Knobbel hals - Medische Forum - Dokter.nl

Knobbel hals

Online ZorgZus

Ik heb al enige tijd een knobbel in mijn hals, het zit precies op mijn spier. Ik kan het ook bewegen als ik erop druk. Het lijkt langwerpig aan te voelen en met de spier mee te gaan zeg maar.

Zijn dit tekenen van een kwaadaardige knobbel? Ik ga er wel mee naar de dokter.

Reageer

Als je er dan toch al mee naar de dokter gaat kun je beter even afwachten en kijken wat de dokter ervan zegt. Hier kan niemand je daar zo antwoord op geven

Reageer

Mijn huidige dokter is helaas tot volgende week op vakantie. Ik was benieuwd of dit alarmerende symptomen kunnen zijn want dan trek ik toch eerder aan de bel..

Reageer

Als je er ongerust  over bent, kun je beter de vervangende huisarts bellen, daar je verhaal doen en die laten bepalen of het iets is wat kan wachten tot je eigen huisarts terug is.

Reageer

Dankjewel Suzan en John. Helaas heb ik pas voor volgende week een afspraak kunnen maken, ook met de waarnemende arts. Vanwege vakantie is er veel drukte.

Wat denken jullie bij de symptomen? Wat zegt een beweegbaar knobbel?

Reageer

Ik denk dat je daar nog wel even mee kunt wachten hoor

Reageer

Bedoelt u dat het niet urgent klinkt?

Reageer

dat bedoel ik

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG
Reageer op: Knobbel hals
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif