- Robin31 december 2016 om 01:15
Dag
Ik heb nu al een lange tijd een knobbel ongeveer een centimeter onder men kaak en die heeft een grote van 1-2cm en voelt langvormig aan hij zit er al een 2-4maand zeker als het niet langer is ben er mee naar huisarts geweest en zegt dat het niets erg is maar sinds deze week krijg ik het gevoel dat ik de knobbel voel van binnen dat hij tegen men slokdarm zit en zo en als ik op men zij lig drukt hij er Gelijk op. Kan dit van teveel te prutsen en voelen zijn aan de knobbel? Maak me wel zorgen en het is een raar gevoel alsof er een knobbel in men hals zit die ik voel maar geen pijn doet.12 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 december 2016 om 01:49Je moet daar sowieso vanaf blijven. Een lymfeklier kan daardoor geïrriteerd of ontstoken raken. Blijf er maar eens een paar dagen vanaf.
ReagerenRobin1 januari 2017 om 14:46Bedankt voor de reactie en zal dat eens doen. Ik kom er zoveel aan omdat ik ongerust ben dat ie te groot is en dat ik hem normaal voel en andere mensen die niet voelen of verschilt dat gewoon van persoon TT persoon
ReagerenJohn (moderator)
1 januari 2017 om 14:49Dat verschilt van persoon tot persoon.
ReagerenRobin1 januari 2017 om 19:22Heb de laatste tijd en dagen wel wat last ervan egt zo gevoel van een kropje in de keel zo iets raar ene het doet geen pijn alr soms maar is zo irritant. Gewoon laten zijn of wanneer naar huisarts.
ReagerenRobin1 januari 2017 om 19:24Kan het ook een stressknobbel zijn?
En heb het niet dag in dag uit doms is het weg en meestal savonds komt ie terug als ik er aan kan denken en over denk als in er niet met bezigbe voel ik het meestal’ niet maar id wel aardig ambetant en het doet gelijk irritanter als ik neerlig en verkeerd draai met men hals.
ReagerenJohn (moderator)
1 januari 2017 om 19:37Dat zal inderdaad van de stress zijn. Dat noemt met een brok in de keel.
ReagerenRobin7 januari 2017 om 00:41Heb er nu minder last van maar soms zo eens pijn in de onderkaak en de knobbel heb vooral last als ik draai naar rechts dat die knobbel gelijk in de wegzit.
ReagerenJohn (moderator)
7 januari 2017 om 00:43Dat is heel normaal. Maar dat wordt ook minder
ReagerenRobin9 januari 2017 om 01:35Dus is dit gewoon men lymfeklier die nu opgezwollen is voor een lange tijd al 3 maand ofzo denk ofzo en nu wat geïrriteerd was maar die verkleind niet kan dit gewoon zijn dat die die grote heeft. Het voelt ongeveer een wijsvinger top lang en een halve centimeter breed aan.
ReagerenJohn (moderator)
9 januari 2017 om 10:10Ja dat kan heel goed.
ReagerenRobin10 januari 2017 om 00:27Zeker dat het niks is he want ben nogal bang en stress vaak dat het iets ergs gaat zijn.
ReagerenJohn (moderator)
10 januari 2017 om 01:17Als je er ongerust bent en blijft ga dan naar de huisarts en laat ernaar kijken
Reageren