- Anoniem1 oktober 2016 om 08:17
Ik draag contact lenzen. Gisteren voelde het alsof er een vuiltje in mijn ogg zat., zo’n wat geirriteert gevoel.
Tot 2 keer toe mijn lenzen goed schoongemaakt. Ik voelde het nog wel maar dacht dat het misschien wat napijn was.
In de avond werd het geirriteerde gevoel erger.
Ik was op een verjaardag, dus bij thuiskomst heb ik gelijk mijn lenzen er uit gehaald. Mijn gezicht goed gereinigd en toen viel me op dan mijn hele linkerkant gevoelig aanvoelt. Dit bij aanraking met wattenschijfjes en washandje.
Ik ben gaan slapen, ik was erg moe.
Vanmorgen werd ik wakker en nog steeds voelt mijn hele linkerzijde gevoelig.
Vanuit mijn buitenooghoek naar mijn wang, mijn linker mondhoek en langs onderkaak naar puntje van mijn kin.
Uiteraard doe ik maar gewoon even de bril op ipv lenzen.
Maar ik vindt het wel heel raar.
Heb de laatste weken wel veel stress op het werk en een aantal sterfgevallen in mijn omgeving…
Het is nu weekend, dus ik wacht het even af. En anders maak ik maandag gelijk een afspraak bij de huisarts.
Ik vindt het raar!
Herkent iemand deze combinatie van klachten en waar kwam dit dan van?3 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 oktober 2016 om 08:59Het kunnen stress gerelateerde klachten zijn, maar het kan ook een irritatie of ontsteking van de aangezichtszenuw zijn.
Reageren
Als de klachten aanhouden, ga dan even naar de huisartsAnoniem5 oktober 2016 om 23:56Dankjewel voor je reactie. In de loop van het weekend trok het gelukkig weer weg. Ik denk toch dat het van de stress kwam.
ReagerenAnoniem6 oktober 2016 om 00:10Heb je ook hoofdpijn gehad? Het klinkt wel een beetje al migraine.
Reageren