Zoeken Vraag het forum

Er voelt alsof er iets in mijn oog zit, als ik mijn lens in doe voel ik niks.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lisa

Ik heb al sinds gister avond last van dat er iets in mijn oog zit. Wrijven en kijk met een zaklamp, niks te vinden. Nu is het ochtend en nog steeds last. Als ik mijn oog niet beweeg voel ik niks, maar zodra ik knipper doet het echt pijn. Ik draag meestal lenzen en ging heb ik voor het eerst daglezsn gedragen, het oog waar ik nu last van heb had ik gister ook kast van tijdens het dragen van mijn daglezsn. Na een tijdje heb ik die lenzen uit gedaan en vervangen door mijn bril. Nu heb ik dus erg last. Ik dacht, laat ik eens proberen hoe het voelt met een lens erin. En ja hoor, lens erin en geen last meer, lens er uit en precies hetzelfde. HELP, wat kan dit zijn? Ik ben bang voor het ergste.

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kan een klein puistje zijn aan de binnenkant van je bovenste ooglid. Ga even naar de huisarts als je er last van blijft houden

Reageren
    Jildou Sijpersma

Liza, ik heb precies wat jij had toen. Wat heb je er tegen gedaan??

Reageren
Reageer op: Er voelt alsof er iets in mijn oog zit, als ik mijn lens in doe voel ik niks.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.