- Lies23 januari 2013 om 11:56
Hallo Forumlezers,
Ik heb nu al sinds een paar weken het idee/gevoel dat er iet in mijn r. oog zit, maar er is niks te zien in of aan mijn oog. Het is al direct als ik wakker word zo. Mijn oog trilt ook regelmatig. Wie herkent dit? Het voelt alsof er een strontje zit, maar er is niks te zien.
9 reactiesReagerenAnoniem123 januari 2013 om 12:16Lees ook:
Iets in oog, maar niets te vinden (gesprongen adertje?)
Reageren
http://www.dokter.nl/forum/Ogen/97201-Iets-in-oog-maar-niets-te-vinden-gesprongen-adertje.htmlMij23 januari 2013 om 17:02Over dat er iets in je oog zit, kan ik je niet helpen. Maar over dat trillen wel.
Als je oog trilt, moet je gewoon eerst een keer of 4 snel achter elkaar knipperen, en daarna je oog 2 keer na elkaar 3 seconden dicht houden.
Ik hoop dat het helpt, ik had dat gevoel namelijk zelf ook, en toen deed ik dit en sinds gisteren is het gestopt.
Groeten,
Reageren
Van mijAnoniem24 januari 2013 om 14:19Trillend ooglid kan wijzen op vermoeidheid.
ReagerenLies1 februari 2013 om 09:41Ja, maar ik ben niet moe. Het gevoe is er nog steeds, en ookgedurenede rest van de dag.Ikga er binnenkort maar mee naar de huiars,maar i denk nu ng steeds: mischien gaa het wel vanzelf weer over…
ReagerenLies1 februari 2013 om 09:45het lijkt wel of ik niet goed kan schrijven terwijl ik nota bene schrijver ben Maar het tikt hier niet echt handig merk ik… hebben jullie dat ook? Hij slat letters ovr en ook spatespakt hij niet zie voorgaade…pffff wat vermoeiend!!
Reagerenlies1 februari 2013 om 09:53heb inmiddels toch maar een afspraak gemaakt bij de huisarts.
ReagerenImke1 februari 2013 om 10:05Hoi, inderdaad zoals je nu typt, is het niet helemaal foutloos 😉 Laat je weten wat de oogarts heeft kunnen ontdekken?
Groetjes
ReagerenAnoniem15 juli 2015 om 02:31Ik word snachts steeds wakker (zoals nu) met dat gevoel… weet je ondertussen wat het is en wat je eraan kan doen?
ReagerenHoi9 juni 2018 om 11:07Wat s het dAn want ik heb het ook
Reageren