- Anoniem15 april 2016 om 10:38
ben een man van 58 eigenlijk welgezond op wat kleine dingen na , zo,n driekwart jaar geleden eens erg veel pijn me nek schouder gehad links kon niet eens meer naar links draaien of tanden poetsen s weggegaan na een paar weken ook via pijn stillers maar nu laatste twee maanden geleden kwam het weer opzetten weer niet naar links draaien vreselijk zeer deed het met sjaalgelopen hielp eigenlijk niet zal suggestie zij naar dokter geweest dacht een verkrampte spier in je schouder , kreeg diazepam oke werd suf en de pijn ging iets weg ben ook nog zo,n twee weken gelden geopereerd aan me me niscus ben nu thuis ziekte wet door kne maar nu mijn vraag is de nekpijn is er in de verte soms even hevig kan niet draaien en me linker arm voelt raar aan beetje slapend en als ik ga douchen brand me huid heel erg aan de linker kant nek aan schouder tt aan me linker oor heb dit iets te maken met mijn zenuwstelsel ben twee keer geopereed aan een keer carpaaltunne en in me lies links een zenuw doorgeknipt zal knel en heb nu ook rechts weer het carpaaltunnesyndoom mag ik iets van u weten mvg toon ik moet maar weer naar de dokter gaan voor deze klacht nek en schouder
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 april 2016 om 11:19Zonder enig onderzoek is het moeilijk om daar zo iets over te zeggen.
Reageren
Ik zou inderdaad terug gaan naar de huiiarts of een fysiotherapeutAnoniem15 april 2016 om 17:55ja dat overweeg ik ook maar zo snel mogelijk
Reageren