- Anoniem7 januari 2016 om 14:54
Hallo
Ik ben wat angstig.
Een maand of 1.5 geleden kreeg ik last van een lastig te omschrijven gevoel in mijn hals, links. Gevoel was het best te omschrijven alsof er iemand kort op.je halsslagader drukte en als het vervelend werd dan losliet. Huisarts kon er geen chocola van maken en heeft gevoeld en vragen gesteld maar dacht aan niks ernstigs
Omdat ik voor een andere klacht bij de fysio liep heb ik er daar naar laten kijken. De dikke halsspier is even kort behandeld maar de focus van de hele behandeling lag op mijn andere klacht.Omdat de korte behandeling leek te helpen ook niet meer op teruggekomen.
Nu een paar wk later doet dezelfde plek weer zeer maar nu wat vaker. Trekt door naar mn kaak.
Gisteravond kon ik precies mn vinger op de zere plek leggen: links naast mn adamsappel op het bultje van je halswervel. Ik doe het in mn broek: wat kan dit zijn?Verder geen vreemde symptomen. Pijn is een 2 op een schaal van 10.
Morgen in ieder geval weer naar de fysio.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
7 januari 2016 om 18:53[quote]links naast mn adamsappel op het bultje van je halswervel. [/quote]Een halswervel kun je daar niet voelen.
Laat de fysio er naar kijken morgen
Reageren